fredag, april 8

Nar jag vaknade imorse kom jag pa att jag nastan forsovit mig, men som tur var hade jag tre minuter pa mig innan jag skulle borja jobba, ingen skada skedd. Jag skall sluta lagga mobilen under tacket pa morgonen (jag ar for lat att stracka efter den varje gang den ringer.)
I vilket fall, fort ivag med barnen for att borsta tanderna (vi ar alltid stressade i detta hushall.)
Da hor jag min aupair mamma skrika "Allie, nar ar din fodelsedag!?", jag blir lite chockad, "ehm, pa tisdag."
Saken var den att hon tydligen hde blivit jatte orolig att hon missat min fodelsedag. Jag kanner att detta inte ar en sa stor grej, men det tycker tydligen hon. Hihi, hon fragade vad jag onskade mig. Sa dafor jag iallafall nan present pa min fodelsedag. :)

Jo jag gjorde hemmagjort tapetklister idag ocksa. Jag ar handig skall ni veta. Jag tankte att vi kunde bygga sanna spargrisar av ballonger och sonderrivet tidningspapper. Japp. hihi, vi far se hur det gar. Jag kanner mig iallafall kreativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar