lördag, april 2

IDAG skall det antligen bli utgang igen.. Och jag kom pa hur lang tid jag tar pa mig att fixa till mig nu for tiden.. Forr tog det bara 10 min eller natt.. Nu maste jag iallafall ha en timme. Men det kanske blir battre nu an da.
Nu ar jag klar iallafall, men bussen gar inte for ens om en timme. Suck..
Fick en mindre chock nar jag horde Basshuter radion, finns det ett annat land med lika dalig smak? Hade jag ingen aning om.. Jag hamnade pa en Sale av sushi idag ocksa, sa det blir att ata sushi i flera dagar.

Saknar mina vanner sa sjukt mkt ikvall. Saknar massor.

Pa tal om saker jag saknar, det jag INTE saknar just nu ar MAX. Men fick ett mail om att de vill att jag kommer tillbaka i sommar och jobbar. Ja, om jag kommer till sverige sa kanske de ar en battre ide an att vara arbetslos. For jag har en stor skuld att betala, till min Mamms :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar