fredag, april 22

Idag nar jag vaknade sa tankte jag att jag skulle ga till affaren och kopa mat, for att den finns ingen mat att ata har. Den stora affaren ligger 20 min bort, men det orkar man ju ga. MEN NAR JAG KOMMER DIT "We are closed at Good friday". WTF!? Inget var oppet. Blev sa ledsen, jag tankte, Jag skall vall kunna hitta mig en genvag hem!

Jag borjar ga.. Och sen gick jag lite till..Och borjar titta mig omkring. Ehm, jag har kommit till nagot som ser ut som ett slummomrade. Alla husen sag helt fallfardiga ut. Jag borjar halla i min vaska liiite hardare. Men det var ju inte direkt sa att jag smalte in, jag var ju den enda vita. Men men, efter att jag gatt i en timme sa bestammer jag mig for tt hitta tillbaka till dar jag var fran borjar, vilket inte var sa svart. Hittade hem till mitt fina omrade, men hoga staket och fina enorma hus. Vilken utflykt.. Fick ingen mat dock.. Men jag skall ga och handla imorgon istallet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar