fredag, april 15

Imorse klockan 4 (nar jag var ute) sa blev jag hemskt hungrig. Jag tyckte vi skulle ta en drive in pa mcdonalds,men sa blev inte fallet. Vi kopte en korv pa vagen till bilen, och denna korven maste ha varit den AKLIGASTE korv jag nagonsin atit. Jag trodde det skulle vara en vanlig hotdog, men den var bara acklig. Jag ar inte ett fan av korv i sverige, men denna korv fick korven i sverige att framsta som riktigt lyxig.
Sen sa spillde jag ketchup pa min vita klanning ocksa, det var ju tur att jag var pavag hem.

Vi spelade kort igar ocksa, den som forlorade skulle ju shotta, men men det har inte med saken att gora. Nar det var min tur att dra ett kort sa fick jag en chock, pa kortet stod det nummer 12. Jag fick hjarter 12, vad ar det for kortlek egentligen?
Mycket bra och trevlig kvall, mangkulturell. En svensk (jag), en fran mexico, en fran kina,en fran afrika och sen massor fran nya zeeland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar