torsdag, april 14

Jag jobbar just nu, JA jag har sa lite att gora att jag hinner blogga.
Det ar Williams forsta skoldag idag, sa alla ar borta, de lamnade mig till att stada och sadant. Men nu ar jag klar. Da var det bara att vanta tills de kommer hem, men hoppas lite pa att det tar lite langre tid, for jag tycker det ar ganska chill att gora inget. Hah.

Ikvall ar det party som galler! For att fira min 20ars dag. Den var ju forvisso i tisdags, men nu skall det bli livat. Har kopt mig ett nytt nagelack som jag skall ha pa mig. Det blev siverglitter. Det kandes sa, party. Skall se till att jag ater ordentligt den har gangen, jag vill halla hela kvallen!

Kopte mig en ny troja/kavaj liknande sak for fodelsedagspengarna jag fick. Eller inte alla, den kostade bara 200kr. Det borjar ju bli host har skall ni veta,och vissa dagar kan det bli ganska kallt, och jag har tappat bort jackan. Sa nu har jag en troja iallfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar