onsdag, april 13

Jag lyssnar pa Erik Saades lat fran melodifestivalen, den suger vall ganska hart? Men men, sverige ar ju inte kloka, tror dock att denna kommer fasta i huvudet. Haha.

Ikvall da? Vad skall jag hitta pa? Lets have some fun :D
Eller sa kanske inte.. Jag behover iallafall komma ifran huset. Annars kanns de som om man jobbar hela tiden. Det ar sa skont att bara inte vara dar. Just nu akte jag in till stan och satte mig pa ett internet cafe for att fa komma ifran. haha, jag ar tokig.
Skall nog sticka till en van och titta pa film, eller nagot liknande.
Nehep, nu gick inte de heller.
Herre min ge, nu har jag suttit har i fem dollar.. Skall kolla sa jag har de med mig.
Japp, inga problem..

http://www.youtube.com/watch?v=XBYhQnjyrWo&feature=relmfu
Jag alskar Evanescence

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar