söndag, juni 3

Glad.

Hallå mina vänner och fiender! ( Jag tror inte många följer denna blogg, mer än mina vänner.) JO, vad har hänt i veckan? Filmen är färdiglippt, och i fredags blev den ljudlaggd klart. På tisdag är det sågningen. Spännande! Jag är verkligen nyfiken på alla andras filmer, eftersom jag inte har sätt något från de andras grupper. Men jag tror att jag kommer bli positivt överaskad. I fredags skulle jag och min kärlek iallafall gå och köpa fredagsmys i stan.. Där möttes vi av någon slags marknad.. Mysit tänkte vi.. Helt plötsligt står vi i publiken tll rixfm festivalen. Molly sandén och Erik Saade var där.. Några fler.. Alla som var där var yngre än oss, men det gjorde inte så mycket.. Vi hade kul ändå. I vilket fall, Vi fick tillbaka provresultaten igår, på den super duper svåra tentan.. JAG FICK 9/10 poäng.. Så lycklig man kan känna sig. Sommar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar