fredag, februari 25

Sa, idag.. jag akte till Newmarket for shopping. Hittade inte det dumma shopping centret. Sa jag tog in pa ett internet cafe, hoppades pa att kanske min kara Beda, eller Min alskade My skulle vara online. Men hade fel. Far sitta och uppdatera istallet. Skall dra mig till Britomart, dar vet jag var jag skall ga for att komma till de bra affarnera iallfall. haha.
Min aupair familj ar pa Wahiki island, sa jag ar ensam i huset. Med de tog med sig tvn, crap..
Men far en dator pa mandag. Sa da skall jag, PRATA MED BEDA! Det var sjuklige langesedan detta hande namnligen. Det ar inte bra.
Igar var jag ute med nagra tyska tjejer, mycket trevligt! Jag gillar dem verkligen! Skall imorgon folja med de pa massage.. hihi. i love it.. <3

Ja, jag skall nasta vecka aka vara med Christian, en svensk kille. Han ar snall. Vi skall nog aka och se oarna och aka pa zoo tillsammans. mysigt!! Ni far ha det bra salange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar