måndag, januari 18

Jag undrar. Tänk om jag nästan skulle dö en dag. Skulle mitt liv passera i revy framför mina ögon då? undra vad jag skulle se.. hmm.. jag undrar..

När jag föddes
När jag blev sjuk
När jag lekte hela dagarna med min bror
När jag flög ner från trappan
När jag började skolan
När jag kastade ner gosedjur för trappan med hemmagjorda fallskärmar
När alla trodde jag var försvunnen, fast jag bara var vid myrorna
När jag flyttade till lummelunda
När jag fick en häst
När jag hittade en koja i skogen
När jag kallade små räkor för krabater
När jag trodde skolan var en gammal kyrkogård
När jag blev förälskad för första gången
När jag kom till högstadiet
När jag blev fjortis
När turkiet var det ända jag kunde tänka på
När fredagarna spenderades vandrandes fram och tillbaka i stan
När jag blev kär på riktigt
När oskulden försvann
När livet bestod av att se sexig ut
Närjag började tänka
När jag började på filmgymnasiet
När jag flyttade från föräldrarna
När jag gick till hoburgen av misstag
När jag gick igen
När jag gick ut på hamnplan
När jag fann äkta kärlek
När jag fick egen lägenhet
När jag kom på att mitt liv har varit ganska underbart, men jag hade aldrig haft det utan mina vänner<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar